پوریاپوریا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

پوریا،همه چیز ما

قول میدم

1391/9/23 13:37
نویسنده : مامان الی
331 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح بود که تصمیم گرفتم یه کم خونه رو تمیز کنم و اول میخواستم گردگیری کنم و برای شیشه ها نیاز به روزنامه داشتم که طبقه بالای کمد بود.یه چهار پایه تقریبا نیم متری گذاشتم زیر پام و رفتم بالا.تازه قدبلندی هم کردم که دستم بهش برسه............چشمتون روز بد نبینه........چهارپایه از زیر پام در رفت و پرت شدم به سمت کمد.در کمد که خورد به پشتم و کبود شد.انگشت پام هم خورد به یه جایی و خونی شد  و خودم هم حسابی ترسیده بودم.از همون موقع هم تا الان زیر دلم تیر میکشه............میترسم...........

خدایا یعنی نینیم سالمه؟؟؟؟؟؟............لطفا سالم باش عزیزم.دیگه مامانی هیچ وقت این کار احمقانه رو تکرار نمیکنه...........قول میدم.......فقط تو خوب باشگریهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محبوبه مامان الینا
25 آذر 91 9:46
وااااااااای امان از دست تو الهام جون چه کار خطرناکی کردی انشاله که چیزی نشده تروخدا مراقب باش


باشه محبوبه جون.قول دادم که دیگه کارای خطرناک نکنم
مهسا
27 آذر 91 16:05
برو سونو. نینی خوبه؟


میگن سونوی زیادی خوب نیست.از حال نی نی هم بی خبرم .امیدوارم که خوب باشه
saye
28 آذر 91 16:38
حالا نمیشه شما تو این شرایط حوس گردگیری به سرت نزنه لدفا" بشین سر جات و انقدر از این کارا نکن. خو به مامانت و خواهرت بگو این کارا رو واسه ات انجام بدن. مگه نمیبینی الان چقدر سقط زیاد شده؟ همسایمون 3 ماه باردار بود رفت مسافرت بچه اش افتاد.دور از جون شما عزیزم! این اوایل یکم مراعات کن الی خانم


چیکار کنم سایه جون؟عصر مهمون داشتم.نمیتونستم که زنگ بزنم مامانم طفلکی این همه راه بیاد برای من گردگیری کنه.ولی به نینی قول دادم دیگه مواظب خودم باشم