پوریاپوریا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پوریا،همه چیز ما

در چه حالی آرام مامان؟

1391/10/6 11:49
نویسنده : مامان الی
275 بازدید
اشتراک گذاری

یه ماهی هست که شوهری اسم گوگولی منو گذاشته آرام.چون توی یه کتابی خوند بچه درون شکم مادر هم باید اسم داشته باشه.از اون موقع است که بهش میگیم آرام چشمک

امروز دومین برف زمستونی هم داره میاد و همه جا رو سفید پوش کرده.دوس دارم برم بیرون برف بازی کنمخیال باطلخدا کنه شوهری ظهر بیاد و منو ببره بیرون،ولی چشمم آب نمیخوره

بعداز ظهر اگه خدا بخواد میخوام برم مطب دکتر میترا نجف زاده و ازش وقت بگیرم.فکر کنم همین دکتر رو برای زایمان انتخاب کنم.احتمالا از اونجا هم شوهری رو راضی میکنم که یه کم بریم برف بازیاز خود راضی

دکتر قبلی که رفتم بهم گفت هفته 10 هستی ولی مطمئنم بیشتر از اینا هستم و نیاز به سونوگرافی دارم ولی گفت برو یکماه دیگه بیاناراحت

آخه من نگرانم.باید برم صدای قلب نینیمو بشنوم تا خیالم راحت بشه.گریه

دیشب با شوهری و نفیس رفتیم پاساژ فردوسی که برای اولین بار سیسمونی نگاه کنیم.وای که چقدر ناز بودن.شوهرم میگفت فکر کنم تو بیشتر از بچمون ازینا خوشت میاد.لبخندولی واقعا همه چی گرون بود در حد تیم ملی و حسابی سرمون سوت کشید.

راستی از شب یلدا نگفتم براتون.ما با مامی اینا دوس داشتیم اون شب رو بریم خونه مادرجون که عمه و عمو اینا همگی اونجا بودن.ولی بنا به دلایلی قرار شد که خانواده شوهری رو دعوت کنیم خونمون.شب قبل از یلدا هم زنگ زدن و گفتن که ما نمیایم و بهتره شما بیاین اینجا.شوهری بنده هم که یه مقدار خیلی کمی(فقط یه کم )در اینگونه موارد مثل بچه ها هستن گفتن که امسال دوس دارم کنار خانوادم باش.ولی نظر من اینه که اون شب رو باید جایی باشی که بهت خوش بگذره.خلاصه این شد که ما شب یلدای 91 رو در کنار فامیل شوهر سپری کردیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محبوبه مامان الینا
9 دی 91 7:20
چه بامزه...آرام...


مامان جون نی نی
9 دی 91 12:07
عزیزم اگه خیلی نگرانی برو یه دکتر و بگو که نگرانی تا یه سنوگرافی برات بنویسه منم توی هفته 9 بارداریم خیلی نگران بودم چون یه مسافرت با هواپیما داشتم به خاطر همین رفتم یه دکتر و بهش کفتم من فقط می خوام خیالم راحت بشه و هیچ چیز دیگه ای نمی خوام یه سنو بده تا برم اونم داد و من خیالم راحت شد.


انشالله فردا میخوام برم دکتر..مرسی از راهنماییت عزیزم
سایه
11 دی 91 19:06
خب گوگولی من چطوره؟ خوبه حالش دیگه؟ خدا رو شکر! باید از وسیله هایی که واسه اش میخری عکس بذاری من ببینم. باژه؟


اره خوبه خاله سایه ایشالا اگه خرید کردم حتما میذارم
زری
13 دی 91 17:28
میشه بدونم طبیعی باردار شدی یا تحت نظر دکتر باردار شدی راستی سلام

من تنبلی تخمدان داشتم و دکتر بهم متفورمین داد.یه شش ماهی خوردم و اولین بار که اقدام کردم برای بارداری خداروشکر حامله شدم
خاله زیبا
2 بهمن 91 19:50
خدا سلامتش کنه

مرسی عزیزم دلم