پوریاپوریا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

پوریا،همه چیز ما

دل مشغولی

1391/11/2 19:05
نویسنده : مامان الی
361 بازدید
اشتراک گذاری

الان میخوام از حال بد و گرفتم براتون بگم.محبتهای شوهری از اوایل ازدواج تا الان منو حسابی وابسته خودش کرده و نمیتونم دوریشو تحمل کنم.چون تموم روزهامو در کنار اون سپری میکردم و بیشتر وقتم رو با اون میگذروندم.تمام این رفتارا الان به ضررم شده و نمیتونم گاهی وقتا حس کنم که بهم کمتر اهمیت میده....

یه چند روزی بود که خانوادش بهش زنگ میزدن و برای کاری احضارش میکردن و برنامه اون روز مارو خراب میکردن و امروز هم از اون روزا بود و دیگه صبر من تموم شده و حسابی خودمو خالی کردم و اون با مهربونی از دلم در آورد.ولی خوب شد که حرفمو بهش زدم وگرنه توی دلم میموند.تنهایی از صبح توی خونه موندن خیلی برام بده و حسابی روحیمو کسل کرده.هیچ برنامه ای ندارم که انجام بدم و روزهام همه تکراری شدن.

البته جای شکرش باقیه که شوهری میخواد برای 10 روز دیگه تقریبا،برنامه مسافرت جنوب رو بذاره چون حسابی دوتاییمون به آرامش روان نیاز داریم و روحمون استراحت میخواد.شاید خواهری هم با شوهری با ما همسفر بشن...شاید

هفته دیگه هم وقت دکتر دارم و میخوام برم به حق امام رضا صدای قلب نی نی مو بشنوم...

مامان جونم از دیروز با خاله رفته مسافرت(تهران و قم).حسابی دلم برای اون هم تنگ شده....دیشب پیش زری کوچیکه خوابیدیم و از صبح اونجا بودم و الان اومدم خونمون.

میخوام برم قشم و برای نی نی خرید کنم ولی واقعا نمیدونم باید چی بخرم و چی نخرم.....آخه نمیخوام برای چیزهایی که استفاده نمیشن الکی هزینه کنم چون واقعا قیمتها سرسام آور رفته بالا.

برام دعا کنین که خدا نی نی سالم بهم بده.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فاطیما
2 بهمن 91 21:46



محبوبه مامان الینا
4 بهمن 91 7:30
عجب پس شوهری خیلی لووووووست کرده
انشااله برنامه سرتون جور شه و یه استراحت فکری خوب بکنید

مرسی عزیزم
سایه
4 بهمن 91 15:47
مسافرت خوش بگذره و نی نیت هم سالمه و سلامته ایشالا....

مرسی سایه جون دعا کن
مامان جون نی نی
7 بهمن 91 9:09
ان شاا... می ری و صدای مهربونش رو میشنوی


مرسی عزیزم انشاالله
مامان جون نی نی
7 بهمن 91 9:09



مریم مامان ارمیا
7 بهمن 91 16:31
الهام جون مسافرت خوش بگذره
عزیزم من تخت پارک تا الان خیلی بدردم خورده ولی خب چیز واجبی نیست.کریرم تورستوران و جاهای عمومی خیلی بدرد بخوره.کالسکه هنوز استفاده نکردم.صندلی غذا و روروئک هم موندم وقتی 6-7 ماهه شد بگیرم.


مرسی عزیزم از راهنماییت
محبوبه مامان الینا
8 بهمن 91 13:46
بووووووووس برای نی نی کوچولوی داخل شکم

بوس برای الینا و مامانش