پوریاپوریا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پوریا،همه چیز ما

تو رو سالم میخوام

1391/11/13 17:47
نویسنده : مامان الی
517 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 9 بهمن وقت دکتر داشتم و با شوهری راهی مطب شدیم.یه ساعتی علاف شدم.و بعد با شنیدن صدای قلب جیگر مامان خستگی از تنم بیرون رفت و اینکه خانم دکتر خوب بودن همه چیز رو تایید کرد.خداروشکر

چهارشنبه هم با شوهری رفتیم سونو و دوباره ازپسر بودن نی نیمون مطمئن شدیم و همون شب شوهری به خانوادش گفت و اونا هم حسابی خوشحال شدن.منم فردا شبش به خانواده خودم گفتم و اونا رو در شادی خودم شریک کردم.

یه هفته ای هست که پسر ناز مامان شروع کرده به تکون خوردن و به شکم مامانی لگد میزنه و شیطونی میکنه و من هربار با این تکونا اشکم در میاد و خداروشکر میکنم که این لیاقت رو به من داد که موجود زنده ای رو درونم پرورش بدم و برای تمام اونایی که در انتظار بچه هستن دعا میکنم.

فقط از خدا میخوام این بچه رو صحیح و سالم بهم تحویل بده و پسر صالحی از کار در بیاد.به امید اون روز

برای جمعه 20 بهمن هم بلیط بندرعباس گرفتیم و انشالله یه 10 روزی اونجا هستیم.همه اساسی بهم تاکید میکنن که مواظب خودم باشم و زیاد به خودم فشار نیارم.امید به حق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محبوبه مامان الینا
14 بهمن 91 8:25
خداروشکر که نی نی سالمهسفر خوش بگذره منتظر گزارش سفر هستیم

مرسی عزیزم دعا کن که اتفاقی تو این مسافرت برای نی نی نیفته
مامان جون نی نی
14 بهمن 91 10:31
خدارو شکر که حال نی نی خوبه خیلی مواظب خودت باش عزیزم سفر خوبی داشته باشی و بهت خوش بگذره


مرسی عزیزم.دعا کن برامون.سیلوانا رو ببوس
سایه
18 بهمن 91 10:36
منم میگم مراقب خودت باژ...



باژه عزیزم
محبوبه مامان الینا
5 اسفند 91 8:01
کجایی الهام جون؟رفتی سفر؟


اره خانومی