پوریاپوریا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

پوریا،همه چیز ما

تکونهای شدید پسرم

1391/12/15 12:00
نویسنده : مامان الی
509 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقتم پسر 23 هفته ای نازم...........

هر روز صبح که از خواب پا میشم ،صبونه میخورم و منتظر تکونای تو میشم که خبر از بیدار شدن تو میده و کلی باهات صحبت میکنم و خبر بیدار شدنت رو هم به بابایی میدم و اونم کلی قربون صدقت میره.....

چقدر لذت بخشه وقتی برای مامان تکون میخوری .....با هر بار تکون خوردنت من بیشتر شکر خدارو به جا میارم و بیشتر به لطفی که در حقم کرده و تورو بهم داده پی میبرم.

چهارشنبه پیش وقت دکتر داشتم و خانوم دکتر مهربون صدای قلبت رو گذاشت تا من گوش بدم و کلی حال کردم....فکر کنم زیاد وزن اضافه نکردم واین منو ناراحت میکنه...چون دوس دارم پسرم با وزن خوب و طبیعی پا به این دنیا بذاره ولبی واقعا نمیدونم چی باید بخورم تا تو بیشتر رشد کنی،آخه من قبل از بارداری هم یه کم کمبود وزن داشتم و باید بیشتر از مادرای دیگه وزن اضافه کنم...بابایی هم هرچی بخوام برام میگیره و از هیچی دریغ نمیکنه ولی ..........نگرانم.....دوستای گلم لطفا اگر چیز مقوی به ذهنتون میرسه که میتونه وزن منو نینی رو بیشتر کنه بهم بگین لطفا ناراحت

دیروز صبح هم رفتم آزمایش خون و اد-رار دادم ...فکر کنم برای دیابت باشه ...جوابش 5 شنبه اماده میشه و خانوم دکتر گفت اگر یه موقع مشکلی داشت بیارین بهم نشون بدین

دیروز خونه مامی جونم بودم و عصرش تو تکونای شدیدی میخوردی و ضربه های شدیدی به شکم مامانی میزدی و من در پوست خودم نمیگنجیدم.عاشق اون ضربه های کوچولوتم که با دست و پاهای ظریفت به مامانی میزنی و منو خوشحال میکنی.....فقط سالم بیا بیرون پسر نازمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان مهرزاد جان
15 اسفند 91 11:58


..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ




خانومي
15 اسفند 91 12:58
سلام الهام جون...خوبي؟ چقدر دير آپ ميكني عزيزم....خوب به سلامتي 23 هفته شدي....عزيزم خوشحالم كه اوضاع بارداريت به خوبي پيش ميره....
راستي درمورد سوالم خبري از جوابت نشد.......
قرص تقويتي دكترت چي به تو داده؟



دکتر تقریبا یه دو ماهی هست که بهم فیفول و یه قرص فکر کنم پریناتال(ویتامینه است)داده
محبوبه مامان الینا
16 اسفند 91 7:59
عزیزم تو طبیعی غذا بخور نگران نباش بچه حتی اگه کوچولو هم باشه زود رشد میکنه فقط نگران نباش و به خودت برس...اینجور مواقع دکترا مولتی ویتامین میدن فکر کنم


مرسی محبوبه جون....کار دیگه ای هم از دستم بر نمیاد
فاطیما
16 اسفند 91 23:04
سلام عزیزم.وای یاد دوران بارداری خودم افتادم.تکوناشو هنوزم یادمه.خیلی شیرین بود یادش به خیر... ایشالا به سلامتی به دنیا میاد و از روزهای با هم بودنتون میای و مینویسی.منم وزنم خیلی اضافه نمیشد دکترم موز رو پیشنهاد کرد...


مرسی فاطیما جون.حتما موز رو امتحان میکنم
خانومي
17 اسفند 91 12:51
خوب قرصهاي پره ناتال خيلي خوبه.......باعث ميشه بچه وزن بگيره...پس نگران نباش عزيزم...منم خيلي اضافه نكردم.الانم جوجم داره تكون ميخوره....انگار عاشق كامپيوتره


ایشالا همینطور باشه که تو میگی.....الهی قربون این نینی هامون بشم که با هر بار تکون خوردنشون انرژی به ما میدن
فاطیما
17 اسفند 91 16:19
برو خصوصی عزیزم


مرسی فاطیما جون
سایه
20 اسفند 91 16:14
راست راسی 23 هفته ای الی جون؟ چقدر زمان زود میگذره...انگار همین دیروز بود خبر بارداری تو دادی هااا....ایشالا به سلامتی زایمان میکنی و یه پسر سالم و تپلی به دنیا میاری


مرسی سایه جونم.واسه خودمم خیلی زود میگذره....ایشالا برای تو عزیزم
مریم مامان ارمیا
22 اسفند 91 2:29
عزیزم نگران نباش نینی ها خودشون هر چی لازمه از بدن مامانا میگیرن،به نظر من هیچ ربطی هم به وزن مامانا نداره.
ایشالله که پسر گلت خوب وزن میگیره و به سلامتی به دنیا میاد.بووووس


خدا کنه همینطوری که تو میگی باشه مریم جون
نجمه
22 اسفند 91 10:26
عزیززززززززززززززززززززم خدا واست نگهش داره ، هههه در حال کارته بازیه ، چند وقت دیگه می ره واسه تمرینه بوکس
دوستم پیش پیش عیدت مباررررک

مرسی ایشالا به حق امام رضا امسال این حس رو درک میکنی
فاطیما
22 اسفند 91 22:45
مهسا
23 اسفند 91 14:50
بچه هر چی لازمه رو از بدن مامان میگیرن. اصلا ربطی به وزن مامان نداره که. اتفاقا اضافه وزنت کم باشه خودت راحتتری بعد از زایمان رژیم نمیگیری


خدا کنه همینطوری باشه که تو میگی مهسا جون
فاطیما
23 اسفند 91 20:35
اپم
خانومي
28 اسفند 91 19:26
كجايي رفيق ؟؟؟
اي بابا ما گفتيم يه همشهري پيدا كرديم دلمون باز شد اما خيلي كم پيدايي والا.......
سال خوبي رو واست در كنارهمسرت آرزو دارم گلم.


خانومي
29 فروردین 92 11:27
واي از دست تو.........چرا اينقدر دير دير مياي؟؟/من 23 هفته شدم و از تو خبري نيست....بيا و از حال و احوالت بگو عزيزم
فاطیما
29 فروردین 92 22:00
مریم مامان ارمیا
10 اردیبهشت 92 11:54
خوشبختی یعنی خدا آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد ،‌
و تو آنقدر خوشبختی که خدا تو را "مادر" آفرید ،‌
عزیزم پیشاپیش روزت مبارک .

مرسی مریم جون.روز توام مبارک باشه