پوریاپوریا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پوریا،همه چیز ما

آخرین روزهای بارداری من

1392/3/22 15:11
نویسنده : مامان الی
472 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کنم دارم به اومدن تو پسر نازم نزدیک میشم و برای اون لحظه ثانیه شماری میکنم.دوشنبه رفتم دکتر و خانم دکتر گفت که انشالله توی این هفته جدید منتظر شروع دردها باشم.بعضی شبا خیلی تکونای وحشتناکی میخوری و به دهانه رحمم فشار زیادی میاری که منو حسابی میترسونه و فکر میکنم الانه که بیای بیرون ولی...........

روزهای خوبی رو با هم سپری کردیم.پسر خیلی خوبی بودی تو این نُه ماه و اصلا مامانی رو اذیت نکردی.مامانی برعکس خیلی از مادرای دیگه که بارداری سختی رو پشت سر گذاشتن،اول به لطف خدا و بعد هم با کمک تو بارداری راحتی داشت و زیاد اذیت نشد.از خدا میخوام که این آخر کار هم مارو تنها نذاره.

پسر گلم به خدا بگو که مامانمو زمان زایمان اذیت نکنی و تا میتونی راحت بیا بیرون تا من کمتر درد بکشم.فقط لطفا سالم بیا بیرون..........انشالله که به حق این روزهای عزیز(تولد امام حسین و ابوالفضل و امام سجاد که زایمان راحتی داشته باشم و سالم ببینمت عزیز دل مامان ماچخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

فاطمه مامان وانیا
22 خرداد 92 15:30
عزیزم ان شاالله تو همین روزا پسر نازت بیاد تو بغلت و زایمان راحتی داشته باشی به خدا توکل کن- موقع زایمان مارو از دعای خیرت بی نصیب نزار


مرسی عزیزم حتما دعا میکنم
شادی
22 خرداد 92 15:41
به سلامتی عزیزم.ان شا الله سالم و سرحال بیاد توی بغلت. از این به بعد حسابی سرت شلوغ میشه ها!!!

مرسی خدا از دهنت بشنوه
خانومي
22 خرداد 92 18:56
ايشالا عزيزم.........نگران نباش.

مرسی
silda
23 خرداد 92 14:51
سلام عزیزم بهت تبریک میگم واس نینیت خوشحال میشم تبادل لینک کنیم........
من لینکت کردم دوسداشتی توام لینکم کن

مرسی حتما
رنگارنگ
31 خرداد 92 23:58
سلام انشاالله به سلامتی .پیشاپیش مقدمش مبارک
مامان ساتیار
5 تیر 92 20:19
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
نجمه
9 تیر 92 15:49
عزیزززززززززززززززززززززززززززززم ببخش که اینهمه دیر اومدم ، انشاءاله به خیر و خوشی ، بیا خبر بده ، نی نی چطوره ؟ خودت چطوری؟ منتظرم ، هر روز می یام سر می زنم ببینم در چه حالی مشتاق دیدن روی کوچولوی عزیزتم
سیلدا
13 تیر 92 14:57
اول از همه چی بگم این پیام مال من نیست هرچیزی رو که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون : بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم آمین این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه! پاک کنی یا نفرستی ممکنه آرزوت برآورده نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه.... البته من نمیدونم واقعیت داره ها
رنگارنگ
15 تیر 92 15:34
سلام عزیزم ایشالله به راحتی و با خوشحالی تمام بچت دنیا میاد نگران نباش هرچند وقتی این نت رو من دارم مینویسم حتما بچه نازت دنیا اومده وکلی خوش حال هستی بهت تبریک میگم خداکنه زودتر بیای و خبر خوش رو بهمون بدی و چند تا عکس خوشکل از گل پسرت بزاری
خانومي
17 تیر 92 21:15
واي دختر...منتظرم بياي و خبراي خوب خوب بدي....... بدو بيا................بدو......بيا و از ني ني گولو بگو