پوریاپوریا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

پوریا،همه چیز ما

حالم بده

1391/8/24 14:40
نویسنده : مامان الی
340 بازدید
اشتراک گذاری

وای بچه ها...............

اگه بدونین حالم چه جوریه؟؟؟؟؟؟خیلی بدم.روزی دوسه بار که گلاب به روتون بالا میارم.و بقیش هم حال تهوع دارم.سر کار رفتن هم برام یه معزل دیگه شده و حسابی سر کار کلافه ام ، چون باید پشت میز بشینم و حالت تهوع رو تحمل کنم.

شوهری هم طفلکی همش سعی میکنه شرایط رو برام مهیا کنه تا شادم کنه که حالت تهوع از یادم بره و فکر میکنم حسابی خستش کردم.اصلا حوصله هیچ چیو ندارم.نه خودم ، نه شوهرم، نه غذا درست کردن و ...طفلکی مامانم صبحها توی این هوای سرد واسم آبگوشت درست میکنه و میاره.......

این حالت تهوع لعنتی که همون یه ذره اشتهام رو هم ازم گرفته و اصلا میل به غذا ندارم وفقط گاهی دلم واسه نی نی توی شکمم میسوزه و یه چیزی میخورم.

هر چی که تاحالا همه بهم پیشنهاد کردن واسه بهتر شدن حالم خوردم، از سیرابی و انار و زنجفیل و ....ولی هیچ تاثیری روم نداشته.

حسابی احساس کسل بودن و خستگی میکنم و دوس دارم همش بخوابم.کاش میشد نَرَم سر کار و توی خونه استراحت کنم.فعلا با رئیسمون صحبت کردم که اگه بشه کارم رو توی خونه انجام بدم.البته بعید میدونم موافقت کنن ولی ایکاش که بکنن.

از یه طرف دعا میکنم که این حالت تهوع تا ماه سه تموم بشه و ادامه دار نباشه....

خیلی حالم بده ......خیلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا
26 آبان 91 18:42
خوب نرو سر کار. یا مرخصی بدون حقوق بگیر چند ماهی


تو فکرش هستم.احتمالا یکی از همین دوکارو بالاخره میکنم
محبوبه مامان الینا
27 آبان 91 8:00
نگران نباش عزیزم سه ماهه اول بارداری اینطوریه عوضش به محض تموم شدنش تو سه ماه دوم حالی میکنی


کاش همینطوری که تو میگی باشه،چون خیلی واسم سخت و غیر قابل تحمل شده
saye
27 آبان 91 19:41
ای بابا چه بد!!! اشکال نداره الی جون....به خاطر نینی تحمل کن. ایشالا که زودی خوب بشی

مرسی عزیز دلم برام دعا کن
نجمه
30 آبان 91 9:23
مامان الی عزیز

عیب نداره گلم ، معمولا ماههای اول همین طوره ، فقط من می دونم که اگه موقع بیدار شدن قبل از اینکه ازجات بلند بشی ، از این بیسکویت های پتی بور بخوری ، حالت تهوعت رو هم می گیره ، سیرابی هم می دونم که خیلی خیلی عالیه ، ولی اگه دوست داشته باشی
امیدوارم سری بعد که بهت سر می زنم حالت خوب باشه

بیسکوییت رو حتما امتحان میکنم عزیزم ولی سیرابی خوردمو روم تاثیری نداشت
دعا کن برام
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 آبان 91 9:59
عزیزم ایشالا زودخوب بشی تایه مدت خیلی سخته منم همینجوری بودم
نی نی خوبه ؟ازطرف من نازش کن


خیلی سخته آنی جون.دعا کن زودی خوب شم
N.N.A
1 آذر 91 10:29
سلام الهام جون خوبی عزیز؟ نکنه مارو از یاد بردی؟
عزیزم بهت تبریک میگم، ایشالا یه نی نی ناز و خوشکل و سالم بدنیا بیاری، حس خیلی خوبیه میدونم و کاملاً دزکت میکنم آخه منم 4 ماهه باردارم

مرسی عزیزم که بهم سر زدی.خیلی وقته که ازت بیخبرم.خیلی خوشحالم که فهمیدم توام بارداری.ایشالا بچه توام سالم و ناز به دنیا بیاد
zohre,mamane kiyan
1 آذر 91 12:22
mamani mehrabon b in fekr kon k sale doge in moge in kocholo ro bagal kardi va koli sheitoni mikone va be shoma va babash koli enerrji +mide ba khandahash
gavi bash madar

مرسی عزیزم از حرفای خوبت.سعی میکنم همینطوری باشم
saye
6 آذر 91 13:11
کجایی الی جونممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به خاطر احوالات بد چند روزی خونه نشین بودم