پوریاپوریا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

پوریا،همه چیز ما

شروع بارداری

1391/7/24 15:33
نویسنده : مامان الی
188 بازدید
اشتراک گذاری

از ابتدای سال 91 تصمیم داشتیم برای بارداری اقدام کنیم ولی بنا به دلایل مختلف نمیشد(بهانه آوردن شوهری،فروختن خونه پدرشوهری،دنبال خونه گشتن و خرید خونه)و این شد که مهرماه تصمیم به این کار گرفتیم و 7 مهر پروژه ما با دوبار اقدام آغاز شد و دیگه گذاشتیم تا ماه بعد و فکر نمیکردم با دوبار اقدام باردار باشم.جمعه 21 مهر بود که نزدیکای صبح خواب دیدم : شوهری دست منو گرفته و اصرار داره ببره پیش یه آقایی و از من تست بارداری بگیره و بعد از تست هم متوجه شدم باردارم.بعد که بیدار شدم خوابم رو مرور کردم و با خودم گفتم نکنه واقعا باردار باشم و با بی بی چکی که توی خونه داشتیم تست رو انجام دادم و حسابی از نتیجه شُکه شدم.شوهری رو بیدار کردم و گفتم پاشو من مامان شدم و اونم اصلا باورش نمیشد و گفت تا آزمایش ندادی دلتو خوش نکن.و این شد که فرداش بعد از ظهر رفتیم آزمایش خون دادم و خانم منشی به شوهری تبریک گفت و این شد داستان شروع بارداری من.الان هم میخوام آزمایش رو ببرم پیش دکترم تا ببینیم چی میشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان جون نی نی
24 مهر 91 15:41
ولی خدائیش خیلی اول صبح خیلی خشن بیدارش کردی
مبارکه مادرشدنت
تبریـــــــــــــــــــک


راست میگی،حالا که فکر میکنم کاش یه کم خودمو واسش لوس میکردم و با ناز و نوازش بیدارش میکردم
برام دعا کن
zohre
24 مهر 91 15:49
mobarake maman elham 1alame az tarafe ma tabrik
avalin bosaro kiyan kocholo b baby shoma mikone
b kiyane manam sar bezanid


مرسی عزیز دلم.کیان رو از طرف منم ببوس.برام دعا کن خدا یکی مثل کیان به منم بده
فسقلی مامان وبابا
25 مهر 91 12:04
تبریککککککککک خاله جون امیدوارم به سلامتی این 9ماه رو بگذرونی


مرسی عزیز دل خاله.............بوس هزار تا
برام دعا کن

saye
25 مهر 91 12:39

الهام جون باور کن امروز از ذوق واسه دوستم تعریف کردم


احساس میکنم مثل خواهرمی ...دورادور میبوست....ایشالا برای تو خواهر کوچولو
افسانه
8 آبان 91 12:42
چه جالب... به سلامتي... مبارك باشه ان شالله كه بارداري خوب و راحتي داشته باشي... اگه سوالي چيزي داشتي بيا سراغم. من تو بارداري تقريبا تمام مشكلاتشو تجربه كردم... شايد نظرم به دردت بخوره... مراقب خودت باش و تا حالت تهوع هات شروع نشده از زندگي لذت ببر