پوریاپوریا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

پوریا،همه چیز ما

آزمایش

1391/7/25 8:46
نویسنده : مامان الی
190 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتم مطب دکتر یوسفی،یه نیم ساعتی معطل شدم.خانم دکتر یه سری سوالات از تاریخ آخرین پری-یودم ،وزنم،سنم،و ....پرسید و گفت حدودا یه ماهه است بچه.ولی هرچی اصرار کردم سونوگرافی ننوشت و گفت فعلا نیاز نیست و یه سری آزمایش نوشت و منم با شوهری پیش به سوی آزمایشگاه.بهم گفتن باید یه شربتی بخوری قبل از آزمایش و تحرک نداشته باشی و خوردم.خیلی شیرین بود.گلوکز خالص بود و داشتم خفه میشدم.بعد هم با شوهری یه ساعتی منتظر شدیم تا آزمایش رو بالاخره گرفتن.خانمه گفت خیلی رگهات نازکه و ماههای آخر بارداری به مشکل میخوریم و گفت که نمک کم بخورم(منم که عاشق نمک)

خلاصه چهارشنبه هم جوابش رو میتونم برم بگیرم.اومدم خونه و از افسردگی یه کم گرییدم و لا لا کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان جون نی نی
25 مهر 91 9:37
این افسوردگیه بد دردیه توی دوران بارداری منم همش دلم می خواست گریه کنم ولی می گذره زیاد خودتو ناراحت نکن
راستی تخم مرغ هم زیاد نخور چون اون هم ورم میاره
من اصلا توی دوران بارداریم تا حالا ورم نکردم حتی به اندازه یه ارزن نه نمک خوردم نه تخم مرغ
سنوگرافی هم از هفته های هشتم به بعد می دن نگران اون هم نباش چون می خوان مطمئن شن که جنین قلب داره و خیلی هم مهربون و تند تند می زنه


نمیدونم چرا همش به شوهری گیر میدم.از خودم بدم میاد فکر میکنم عصبی شدم.به نظرت طبیعیه؟
واقعا تخم مرغ هم ورم میاره؟به نظرت الان چیا بخورم بهتره؟راستی سن جنین رو از آخرین روز آخرین پریود حساب میکنن؟
مامان جون نی نی
25 مهر 91 9:38
اینطور بیدار کردن که چیزی نیست من اول صبح جیغ زدم با بی بی چک ولی همسرم بیدار بود و نترسید هم جیغ هم گریه
مامان جون نی نی
25 مهر 91 9:40
با افتخار لینکتون کردم
فسقلی مامان وبابا
25 مهر 91 11:59
سلام بامن آتنا جون دوست می شید با اجازه لینکتون کردم


منم لینکتون کردم
saye
25 مهر 91 12:45
وای خدا خیلی روزای شیرینه!! اووووف...گریه نکن واسه خواهر زاده ام خوب نیستااااا نبینم اذیتش کنی که با من طرفی!!!


سایه ! ندیده عاشقتم
مامان جون نی نی
25 مهر 91 12:56
سعی کن زیاد قند و شیرینی هم نخوری چون یه مشکلی که اکثر خانمهای باردار دارن دیابت بارداریه
آره این طبیعیه که همش گیر می دی فکر کن قبل از پری شدن چه حالی داری همش دلت می خواد با یکی دعوا کنی و این انرژی منفی که داری رو بیرون بریزی خوب می شی یه چند ماه اولش اینطوریه
از اولین روز آخرین پری باید حساب کنی

مرسی جیگر از راهنماییت
حتما رعایت میکنم عزیزکم