پوریاپوریا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

پوریا،همه چیز ما

تولد..........تولد

1391/7/25 14:28
نویسنده : مامان الی
188 بازدید
اشتراک گذاری

فردا و پس فردا مرخصی گرفتم  ،آخه پنج شنبه خونمون مهمونی داریم.اونم تولد واسه زری جونم   ...آخه خونه مامی جونم نمیشد.فردا انشالله خونه رو با مامی تمیز میکنیم  و یه سری از غذاهارو میپزیم.واسه پنج شنبه هم وقت آرایشگاه و آتلیه گرفتم.خیلی وقت پیش بود که میخواستم برم آتلیه از خودم عکس بگیرم ولی قسمت نمیشد.آخه دوس داشتم قبل از بارداری از خودم چندتا عکس بندازم تا اگه بعدش تغییری کردم و هیکلم بد شد ، نینی جونم از مامان خوشگلش عکس داشته باشه   .حسابی فردا و پس فردا کار دارم.خدا کنه بهمون خوش بگذره و همه مهمونا بیان.آخه بعضی هاشون به دلیل مشکلاتی گفتن نمیان.

جوجه زرد مامانی هم که توی شکمم جاش گرم و نرمه.باید حسابی مواظبش باشم که اذیت نشه  .سعی میکنم به خودم زیاد فشار نیارم.یعنی نی نی من الان چند وقتشه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

حسينيه علي اصغر
25 مهر 91 14:34
خدا تنها پنجره ی امیدی است که هیچ گاه بسته نمی شود... تنها کسی است که با دهان بسته هم می شود صدایش کرد... با پای شکسته هم می شود سراغش رفت.. تنها خریداری است که اجناس شکسته رابهتر بر می دارد... تنها کسی است که وقتی همه رفتند باز هم می ماند... وقتی همه پشت کردند آغوش می گشاید... وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت می شود... و تنها سلطانی است که با بخشیدن دلش آرام می گیرد ونه با انتقام گرفتن! خدا را برایت آرزو دارم... ========== سلام خوبي به روزم تشريف بياوريد ياعلي اصغر
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
25 مهر 91 15:04
سلام عزیزم بهت تبریک میگم ..انشالله سالم به دنیاش بیاری و خوشبختیشو ببینی



مرسی مامان گل....ایشالا خدا به زودی زود یه نی نی دیگه توی دلت بکاره و سالم به دنیا بیاریش
مریم مامان ارمیا
26 مهر 91 10:48
الهام جون وبلاگ جدید مبارک.
ایشالا وبلاگت پر از خاطرات خوش و شادی باشه.
خیلی مواظب خودت و جوجوت باش.
با اجازه لینکت میکنم.


مرسی عزیز دلم.برام دعا کن
saye
26 مهر 91 13:29
من و ندیدی الهامی؟؟؟ تو وبلاگم توی یه پست عکسم هست. دوست داشتی ببین. تو هم که از خونه جدیدتون عکس نزاشتی من ببینم. سعی کن تو ماهای اول که نی نی هنوز کوشوله زیاد کار نکنی تا نینی خوب خوب لونه کنه تو جای جدیدش! زری کیه؟؟ خواهرته؟؟ تولدش مبارک باژه...
آتلیه هم خیلی فکر خوبیه! اگه تو بارداری هم که تغییر میکنی عکس بگیری عالی میشه!


میام حتما عکستو ببینم.چند روز اخیر خیلی کار کردم و حسابی کمرم درد گرفت(خدا بهم رحم کنه).زری هم خواهر کوچیکمه.ایشالا دوران بارداری هم حتما آتلیه میرم
غزال
26 مهر 91 20:53
امیدوارم شوشو رو فراموش نکنی .دوست ندارم وبلاگاییو که وقتی نی نی میاد دیگه همه فکر و ذهنشون نی نیه و بابای نی نی میره تو حاشیه


از زمانیکه فهمیدم باردارم همش به خودم میگم نکنه شوهرتو فراموش کنی.همینطور که تو به اون احتیاج داری اونم به محبت تو احتیاج داره.تا ببینم چقدر خدا کمکم میکنه.ایشالا خدا به تو هم یه نی نی ناز و سالم بده
فاطیما
27 مهر 91 14:06
سلام نی نی ، سلام مامانی خوبین؟
واقعا چقدر این روزها دیر می گذره وقتی هر روز روزها را می شماری و به امید اینکه به هفته 37 ،38 برسی و نی نی تو ببینی همه پستاتو خوندم مامانی مراقب خودت و نی نی باش...
گفتم سری به خانومای باردار دیگه بزنم شاید بعدها بچه هامون دوستای خوبی برای هم بشن.


مرسی عزیزم.حتما بچه ها مون دوستای خوبی برای هم میشن.ایشالا بارداری و زایمان خوبی داشته باشی و نی نی سالم به دنیا بیاد.من لینکت کردم گلم
فاطیما
29 مهر 91 21:32
سلام الهام جون.ایشالا تو هم دوران بارداری خوبی رو بگذرونی منم لینکت کردم عزیزم.


مرسی عزیزم....دعا کن