پوریاپوریا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

پوریا،همه چیز ما

سپری کردن روزها

1391/8/7 16:13
نویسنده : مامان الی
178 بازدید
اشتراک گذاری

یکم بهتر از قبل شدم.زیادی به شوهری گیر نمیدم.البته خوبِ خوب نشدم ها........

حالت تهوع داره کم کم میاد سراغم.خیلی حس بدی دارم.توی دلم دلشوره عجیبی دارم.وای سر کار رو بگو.چه جوری اونجا رو تحمل کنم.آخه خیلی همکار مرد داریم اصلا روم نمیشه جلوی اونا همش توی دستشویی باشم و دلم نمیخواد حالا حالاها به کسی بگم.هنوز هیچکی خبر نداره.

نمیدونم چرا اینقدر زمان دیر میگذره.واسه سونو گرافی لحظه شماری میکنم.یعنی نی نی واقعا سالمه؟

مادرشوهری هم که جدیدا گله میکنه که چرا اینقدر دیر به دیر میاین خونه ما.آخه یکی نیست بگه ، ما واسه زندگی خودمون وقت کم میاریم اونوقت..........

راستی چهارشنبه (هفته پیش) هم نی نی دختر دایی شوهری به دنیا اومد(آرزو کوچولو) و من به همراه شوهری رفتم دیدنش توی بیمارستان.خیلی ناز بود و چشماش هم باز بود و میگفتن ماشالله 3.200 وزنش بوده.

سه شنبه عروسی یکی از اقوام شوهری دعوت هستیم.اصلا حوصله ندارم.از اونجایی هم که نباید موهامو رنگ کنم به شدت ناراحتم و حوصله مهمونی رفتن ندارم با این موها.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سمی
7 آبان 91 16:39
سلام.مبارک باشه مامان الی.انشاالله به سلامتی این 9ماه بارداری رو سپری کنی و نی نی خشگلتو در آغوش بکشی.سعی کن فکرای منفی رو از خودت دور کنی و شاد باش تا فرزندی شاد هم پرورش بدی در ضمن جنینی که در رحم داری یه هدیه از جانب خداست پس سلامتیش مهمتر از هرچیزه.حالا بذار حرکاتشو حس کنی آنچنان لذتی داره که نگو
عزیزم با اجازت لینکت می کنم.


مرسی عزیزم از همدردیت.انشالله تو هم این یکی دو روز رو به خوشی سپری کنی و زایمان خوبی داشته باشی عزیزم
آرتین جون تولدت پیشاپیش مبارک
saye
7 آبان 91 18:14
وای حالت تهوع تو هر شرایطی بده اما تو شرایط تو فک کنم لذت بخش باشه! با فکر اینکه به خاطر یه موجود زنده تو دلت اینجوری میشی...
بله خانم سالمه سالمه...انقد نگوووووو
مو که حتما نباید رنگ داشته باشه! برو یه مدل خوشگل کوتاه کن و سشوار بکش خوبه!! والا... نی نی رو عشخه!

وای سایه......حالت تهوع خیلی چیز بدیه ولی به خاطر نی نی باید تحمل کنم.دعا کن که نینیم سالم باشه.
مریم مامان ارمیا
8 آبان 91 1:57
الهام جون منم اوایل خیلی حالت تهوع داشتم و روزای بدی رو گذروندم،ولی همش از ماه چهارم از بین رفت.الانم اون روزا برام خاطره شدن.
سعی کن غذاها وچیزایی که اذیتت میکنه رو از خودت دور کنی.ایشالا زود زود این روزا رو به سلامتی میگذرونی

هنوز کاملا متوجه نمیشم از چه چیزهایی حالت تهوع میگیرم.ولی بالاخره باید بفهمم چون اصلا حس خوبی ندارم.دعا کن برام مریم جون
مامان جون نی نی
8 آبان 91 9:51
ممنونم عزیزم که نگران من بودید
عزیزم اینو بدون ماههای اول بارداری که حال خودت بد هست مطمئن باش که نی نی حالش خوبه


خوشحالم که هم حال خودت خوبه هم نینی.انشالله حال نی نی منم خوب باشه
محبوبه مامان الینا
8 آبان 91 10:41
بی خیال خونواده همسر و گلایه هاشون فقط و فقط و فقط به خودت و سلامتیت فکر کن عزیزم اونارو هم با یه عذرخواهی و اینکه حالم مساعد نیست توجیه کن مسلما حال یه زن باردارو درک میکنن اگه نکردن مشکل خودشونه نه تو
فقط به خودت شوشو و نی نی نازت فکر کن

بانظرت موافقم.فقط باید به فکر خودمو و شوشو و نی نی باشم.ولی کلا اصلا حال و حوصله خودو ندارم چه برسه به .... مرسی از راهنماییت
افسانه
8 آبان 91 12:44
اي بابا من فكر كردم هنوز حالت تهوع نداري...
الهام جان خوردن بيسكويت صبح قبل از بلند شدن از رخت خواب مي تونه موثر باشه... اگه برات سخت نيست سيرابي رو هم امتحان كن ... واسه من خيلي سخت بود اما اين كار رو كردم و حالم خيلي بهتر شد...

چرا عزیزم حالت تهوع دارم البته گلاب به روت بالا نمیارم ها.حتما سیرابی میخورم چون دوست دارم.بیسکوییت هم میخورم ولی تاثیر چندانی نداره.
مرسی از راهنماییت گلم
مهسا
8 آبان 91 23:52
به هیچ کس نگفتی؟ یعنی حتی به مامت؟


میخواستم به هیچ کس نگم ولی به همه گفتم
مهسا
9 آبان 91 14:31
افسانه نیست اسمم که مهساست
نه بابا ما تا چندین سال آینده قصد نی نی دار شدن نداریم

ببخشید مهسا جون